Sunday, September 1, 2019

Hi, Hotlink RED





Hai semu, harini aku secara offically tukar dari Hotlink Fast ke Hotlink RED. Hotlink FAST ni offer free 1Gb+1Gb  4G internet setiap hari sabtu & ahad seumur hidup! 

Hotlink kenakan kadar RM0.99 untuk tukar plan. Lupa nak snap gambar! 




Tapi aku tukar la jgk sebab nak non-stop unlimited (FUP 1TB) untuk social apps.



Basically, korang boleh pilih salah satu ye. Bukan semua 3-3 pilihan tu. Antara chat, social ataupun video.

Untuk chat aku guna 1 je, yakni whatsapp. 

Untuk social aku guna lebih ig berjam-jam ok!. Twitter kalau bosan & fb jarang.

Untuk video youtube je la.

Jadi aku pilih social. Yeay!

Basically kalau korang pilih chat, whatsapp video call tidak termasuk unlimited ye! Kena tolak dari langganan internet.

Hotlink RED ni free internet untuk FB sebanyak 10Gb! Jadi aku ambik plan social tu rasa mcm ada redundancy di situ. Hmmm.




Aku try ambik plan 6Gb untuk RM35. Iaitu:
  • RM1.16 sehari ataupun 
  • RM5.83 per Gb!
Tapi xboleh la kira per Gb sebab social aku dikira  unlimited (1TB)!


Ok kita tengok 6Gb tu cukup ke tak!

2 Sept 2019 10:44am via BlogTouch


No comments:

Post a Comment