Tuesday, January 16, 2018

HotlinkRed App





Hai semua.

Untuk pengetahuan semua, aku memang pengguna hotlink/maxis.

Dah lama, sejak zaman dulu kala lagi. Disebabkan keluarga semuanya guna hotlink. (Bukan sekarang... ada yang guna Digi, Celcom, Umobile).

Panjang citernye. Dulu pun aku ada beli iphone 4 dari maxis klcc. Tapi iphone 7 red edition aku beli dari Lazada je. Ha!

Huishhh. Dah. Mari tengok HotlinkRED ni apa ye?


Haaa, ni la app HotlinkRED. (iOS)


Red kan? Merah betul. Paparan ni keluar sebaik sahaja kau click app tu.




Haaa. Inilah paparan HotlinkRED. Banyak betul iklan.

Iklan FB 999GB lah, dan lain-lain.  Balance dan Internet ni lah kita kene tengok sebenarnya.

Of course, balance adalah baki. Sekarang ni baki aku ada RM34.61 yang akan tamat pada 19 Feb 2018.

Bahagian internet ni dia lump sum semua sekali, termasuklah FB punya GB tu. Nampak macam baki lagi 1 TB kan? Jangan tertipu. Meh tengok.


Ha! Pastikan anda beli plan-plan ni baru boleh dapat 999GB FB tu.



Ni adalah pecahan baki GB internet sebenarnya.

Aku beli 5GB internet sebulan untuk 30 hari. Baki ada lagi 2.81GB je. Bukan lebih 1TB tu. (1000GB)



Nak beli internet, boleh tekan Shop. Haaa pilih la mana-mana satu pilihan mengikut kesesuaian.



Ni pulak bahaguan Reward yang mana akan dapat lebih GB kalau kita top up. Ini salah satu senab aku guna hotlink daripada maxis postpaid. Nampak tak? 
More bonuses!!!!! Tanpa GST (setakat ni) Hehe.

Lagi 25 points untuk dapat reward seterusnya 

(point berdasarkan RM. kalau beli internet berjumlah RM3, dapatlah 3 point. Faham x?).

Aku ada 35 point sebab aku beli data 5GB sebulan untuk RM35. Haaaa. Clear kan?



Last sekali, Settings.

Bahagian settings ni kau boleh tengok macam-macam pasal profil yang kau sedang langgani.


Promo hotlink ni berubah-ubah mengikut waktu. Jadi xtentu lagi promosi FB tu ada lagi 2-3 bulan lagi.

Seingat aku sebelum ni ada promo youtube.

Oklah itu je kisah tentang HotlinkRED app ni.



4:13 p.m. 16 Jan 2018. BlogTouchPro


No comments:

Post a Comment